תפריט לחיטוב

תפריט לחיטוב

אין זה פשוט לחטב את הגוף ויש הבדל, למשל, בין לרדת במשקל, להצר היקפים, ותהליך של חיטוב.

בנוסף לכך אין זה מספיק רק להתרכז בספורט ובביצוע הפעילות הגופנית, חשוב מאד להתייחס לתזונה בתהליך של חיטוב.

לשם כך, חשוב מאד לפנות אל מי שיש לו ידע וניסיון בהתאמת תפריט לחיטוב על מנת שכל אחד או אחת יידעו כיצד מומלץ להם לאכול, במה כדאי להרבות ובמה כדאי להתמקד על מנת שהתזונה תמוך במטרה של החיטוב ותסייע להגיע לתוצאות הרצויות. חשוב לוודא שפונים אל אנשי מקצוע שבקיאים בתחום ומנוסים בו.

איך בונים תפריט לחיטוב בצורה אישית?

כאשר פונים אל תזונאי שעוסק גם בספורט חשוב להציג בפניו כמה וכמה נתונים אישיים שיכולים להשפיע על התפריט שהוא ייבנה – גיל, מצב בריאותי, במידה ויש תוצאות של בדיקות דם מקיפות כדאי להראות לו אותם וכמובן לתאר באוזניו את המטרה. תפריט לחיטוב יהיה כזה שיכיל את כל אבות המזון, תבצע בו חלוקה לארוחות לאורך היום, התפריט יתחשב בשעות האימונים מדי יום וכמובן גם בהעדפות האישיות של המתאמן. אי אפשר הרי לשלב בתפריט מזונות ומאכלים שהוא או היא לא אוהבים לאכול. כך הגוף יתחזק, התזונה תעודד אותו להמשיך ולהתאמץ והדרך אל השגת המטרות תהיה סלולה.

החשיבות של בניית תפריט אישי

אי אפשר להסתמך אך ורק על אימונים ולכן חשוב מאד לבנות תפריט לחיטוב כדי שהגוף יקבל את כל מה שהוא צריך כדי להתאמן בצורה טובה ויעילה וכך יהיה קל יותר להשיג את המטרות הרצויות והדרושות. כך גם מצב הרוח יהיה מרומם, התחושה הכללית תהיה טובה והגוף יקבל את כל מה שדרוש לו גם כדי לתפקד בצורה תקינה ונורמלית וגם כדי להחזיק מעמד באימונים, שלבטח הם לא פשוטים. תוך זמן קצר אפשר יהיה לראות תוצאות.

מתעניינים בהתאמת תפריט אישי לתהליך החיטוב שלכם? פנו למרכז שביט, מרכז לתזונה, כושר ורגש בחיפה ותוכלו לקבל ייעוץ פרטני מאנשי מקצוע מנוסים.

 

שתפו:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

פוסטים נוספים:

סיפור ההצלחה של ווליד

שינוי איכותי בהרכב הגוףהםחתה של 19 ק"ג במשקל לצד הפחתה משמעותית במסת השומן . ווליד ירד מ35% שומן ל19% שומן בתהליך מודרך ובריא

קרא עוד »
סגירת תפריט