תפריטי דיאטה לנוער

תפריטי דיאטה לנוער

בני נוער הופכים בשלב כלשהו בחיים שלהם למודעים לגוף ולמראה החיצוני שלהם. יש מקרים שבהם הם יקבלו את ההחלטה לשפר ולשנות את הרגלי התזונה שלהם, אם כדי לשפר את המראה החיצוני ואם כדי לשפר את הבריאות ולהפוך למודעים יותר בנוגע למה שהם אוכלים. כיום חשוב לקבל מידע ממי שיש לו ידע וניסיון בבניית תפריטי דיאטה לנוער על מנת לוודא שאכן התפריט יהיה מותאם לכל נער או נערה על פי הגיל שלהם, המצב הבריאותי והשגרה היומיומית. כל פרט כזה או אחר שקשור לחיים האישיים שלהם יכול גם להשפיע על אופן התפקוד הגופני שלהם.

איך בונים תפריטי דיאטה לנוער?

כאמור, חשוב מאד לפנות אל אנשי מקצוע כדי להתאים תפריט אישי שיהיה מבוסס על מגוון פרמטרים ומאפיינים אישיים וייחודיים שיש לכל אחד. מי שכבר עובד כמה פעמים בשבוע, לומד בבקרים או עוסק בספורט הישגי – כל אחד מאלה יצטרך לקבל תפריט אחר ושונה מתוך תפריטי דיאטה לנוער על מנת להתאים לשגרה, לטעם האישי ולמטרות שהנער או הנערה מציבים בפני עצמם. בעידן שבו יש חשיבות ומודעות למראה חיצוני ולדימוי עצמי חשוב שהדיאטה תהיה נכונה, הדרגתית ומקצועית על מנת שלא ייגרם לנוער נזק גופני בשל התנהלות לא אחראית. בשלב זה של החיים שלהם הגוף עדיין גובה ומתפתח וחשוב שתפריט יתמוך בזה.

ההבדל שיעשה איש מקצוע העוסק בתחום זה

מעבר לבניית התפריט האישי עבור נער או נערה במקרים רבים בגילאים האלה צריך לבחון גם את הפן הרגשי ולבדוק ממה נובע הצורך לדיאטה או לירידה במשקל. כאן ייכנס לתמונה הידע והניסיון של אותו איש מקצוע שיש לו ידע נרחב בנושא של הרכבת תפריטי דיאטה לנוער והוא יוכל להבין בדיוק מי עומד מולו ומה הרציונל שלו או שלה בנוגע לשינוי התזונתי שהם מחפשים. במקרים מסוימים חשוב שגם ההורים יהיו מעורבים בתהליך.

מרכז שביט – מרכז לתזונה, כושר ורגש הוא הכתובת המקצועית שלכם לצורך בניית תוכנית אישית לדיאטה ללא קשר לנסיבות והרצון לעשות כן.

שתפו:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

פוסטים נוספים:

סיפור ההצלחה של ווליד

שינוי איכותי בהרכב הגוףהםחתה של 19 ק"ג במשקל לצד הפחתה משמעותית במסת השומן . ווליד ירד מ35% שומן ל19% שומן בתהליך מודרך ובריא

קרא עוד »
סגירת תפריט