תפריטי תזונה לירידה במשקל

תפריטי תזונה לירידה במשקל

אין זה פשוט לרדת במשקל והיום יש מודעות גבוהה לנושא של שמירה על משקל תקין וכזה שיש בו כדי לשמור על הבריאות. יש לא מעט סיבות אשר בגינן אנשים יבחנו את האפשרות שלהם לרדת במשקל וחשוב מאד לעשות את זה בצורה מותאמת אישית, בהדרגה ובצורה בריאה. אין טעם לרדת במשקל מהר או בדרך שנראית כדרך קסם ולאחר מכן לסבול מתופעות לוואי שליליות או חלילה מבריאות לא טובה. הדבר הנכון הוא לבחון תפריטי תזונה לירידה במשקל ועל פיהם להתאים את התפריט בצורה אישית בסיוע צמוד של אנשי מקצוע מנוסים ובעלי ידע נרחב.

איך בוחרים מתוך תפריטי תזונה לירידה במשקל?

כאשר בוחנים כמה וכמה סוגים של תפריטי תזונה לירידה במשקל חשוב לשים לב להבדלים ביניהם ואיך ההבדלים האלה ישפיעו על תהליך הירידה במשקל. מכאן החשיבות של פנייה אל אנשי מקצוע וקבלת ייעוץ אישי ופרטני מהם. הם אלה שעובדים עם תפריטים שונים ומגוונים ויודעים מה לקחת מכל תפריט ולהעביר לתפריט שהם בונים בהתאמה אישית עבור הלקוח או הלקוחה שלהם. יש מקרים שהירידה במשקל נדרשת בשל עניין רפואי ויש מקרים שבהם הלקוח בעצמו ירצה להציב בפני עצמו יעד ולעמוד בו. בכל מקרה שכזה התפריט יהיה אחר ושונה מאשר במקרים אחרים ומכאן החשיבות של עבודה עם אנשי מקצוע.

החשיבות של תפריט מותאם אישית

אחד הפרמטרים החשובים שעל פיו נבנים תפריטי תזונה לירידה במשקל הוא בדיקות דם ונתונים פיזיים אישיים. מכיוון שלכל אחד יהיו נתונים אחרים הרי שגם התפריט יותאם לו כדי שלא חלילה לפגוע לו בבריאות. יש אנשים שמסיבות שונות יצטרכו להימנע ממזונות מסוימים ואז אי אפשר יהיה לשלב את המזונות האלה בתפריט שבונים עבורם. בנוסף יש את העניין של הטעם האישי. אי אפשר לשלב בתפריט מזונות שלא אוהבים לאכול וגם זה יהיה שיקול קריטי.

במרכז שביט, מרכז לתזונה, כושר ורגש תותאם לכם תכנית מקצועית לירידה במשקל שתהיה מבוססת על שילוב בין תזונה לשמירה על כושר ובהתאמה אישית לכל אחד.

שתפו:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

פוסטים נוספים:

סיפור ההצלחה של ווליד

שינוי איכותי בהרכב הגוףהםחתה של 19 ק"ג במשקל לצד הפחתה משמעותית במסת השומן . ווליד ירד מ35% שומן ל19% שומן בתהליך מודרך ובריא

קרא עוד »
סגירת תפריט