תפריט תזונה למתאמנים

תפריט תזונה למתאמנים

מי שעוסק בענף ספורט כזה או אחר ולוקח על עצמו שגרת אימונים שתהפוך לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלו חייב לדעת שאין די רק בה. עליו להיעזר באנשי מקצוע שיש להם ידע וניסיון רב ככל האפשר גם בבניית תפריט תזונה למתאמנים בצורה אישית על מנת שהתזונה תתמוך בשגרת האימונים, בענף הספורט ובכך תסייע לגוף לקבל את כל מה שהוא רוצה וצריך. כל ספורטאי הוא אדם בפני עצמו ויש לו נתונים ומאפיינים אישיים וייחודיים שהתזונה חייבת להתחשב בהם על מנת שאכן כל דבר שהוא יכניס לפה יהיה טעים, יעיל וכזה שיתרום לגוף שלו ולא יכביד.

איך בונים תפריט תזונה למתאמנים?

מכיוון שכל תפריט תזונה למתאמנים חייב להיבנות ולהיות מורכב באופן אישי עבור כל אחד ואחת בנפרד הרי שצריך לאסוף כמה שיותר נתונים ומידע אישיים – גיל, מצב בריאותי, ערכים בבדיקות הדם, דברים שהוא אוהב או לא אוהב לאכול, מה שגרת האימונים הקבועה שלו (האם הוא מתאמן בבקרים או בשעות הערב?) וכמובן ענף הספורט הספציפי. על פי כל המאפיינים האלה איש מקצוע יבנה תפריט בהסכמה ובשיתוף פעולה מלא עם הלקוח הספורטאי שלו, מה שיבטיח שאכן כל מאכל שיופיע וכל כמות יהיו נכונים ומתאימים לספורטאי כאשר הוא יהיה בדרך להשיג את המטרות שלו.

החשיבות של תפריט מותאם אישית

לכל ספורטאי חייבים להתאים תפריט אחר ושונה, שכן כל נתון אישי שלו יכול להשפיע על התפריט כולו ולכן חשוב לאסוף כמה שיותר מידע אישי אודות כל ספורטאי שמבקש לבנות עבורו תפריט תזונה למתאמנים. חשוב לא פחות לפנות אל אנשי מקצוע בעלי ידע וניסיון בתחום זה, מה שיבטיח שיהיו להם שלל רעיונות טובים שיתאימו לכל אחד ואפשר יהיה להתבסס עליהם בבניית התפריט האישי של הספורטאי שמגיע לקבל ייעוץ והתאמת תפריט. בזכות התפריט שייבנה עבורו הוא יוכל להגיע להישגים.

אתם מתאמנים ומתעניינים בבניית תפריט מותאם אישית? פנו למרכז שביט בחיפה, מרכז לתזונה, כושר ורגש, וקבעו פגישה עם תזונאי הספורט המנוסים שלנו.

שתפו:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

פוסטים נוספים:

סיפור ההצלחה של ווליד

שינוי איכותי בהרכב הגוףהםחתה של 19 ק"ג במשקל לצד הפחתה משמעותית במסת השומן . ווליד ירד מ35% שומן ל19% שומן בתהליך מודרך ובריא

קרא עוד »
סגירת תפריט