תזונה נכונה לילדים ספורטאים

תזונה נכונה לילדים ספורטאים

העיסוק בספורט הישגי ומקצועני מתחיל כבר בגיל צעיר, אפילו גיל הילדות. כחלק מההבנה איך הספורט עומד להפוך לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום מתחנכים הספורטאים הצעירים גם בנושאים נוספים והיקפיים – סדר יום וקביעת לוחות זמנים, בניית סדר עדיפויות, שימת לב לשינה טובה ואיכותית במהלך הלילה, תזונה נכונה לילדים ספורטאים וכל מה שקשור לענף הספורט הספציפי שלהם. כתלות בגיל של הילד, בענף הספורט שבו הוא עוסק ובשגרה היומיומית שלו המשלבת לימודים בבית הספר ואימונים – צריך יהיה לבנות לו תפריט תזונה שמתאים לו, יעזור לו להתקדם ולהתפתח וכמובן יהיה עבורו כמה שיותר בריא.

על מה מבוססת תזונה נכונה לילדים ספורטאים?

על מנת לבנות תפריט לילד שעוסק בספורט בצורה רצינית ומתמיד באימונים צריך לשים לב לכמה וכמה נושאים ולשלב ביניהם בעת בניית התפריט – הטעם האישי של הילד (בגילאים כאלה אין טעם להכריח אותו לאכול מזונות בריאים אך כאלה שלא טעימים לו), לוח הזמנים שלו, בדיקות הדם שלו והערכים שמוצגים בהן, ענף הספורט שבו הוא עוסק וכמובן הגיל שלו ודרך ההתפתחות האישית שלו עד הגיל שלו. תזונה נכונה לילדים ספורטאים היא עניין קריטי שחשוב מאד לטפל בו כבר מהגילאים הצעירים ובהחלט יש בה כדי לסייע לילד להצליח או שלא להצליח בענף הספורט שהוא בחר לעסוק בו.

החשיבות של הנחלת נושאים של תזונה נכונה כבר בגיל צעיר

בזכות תזונה נכונה או לקויה ילדים יתפתחו כמו שצריך או שיהיו להם חוסרים. הגוף שלהם חייב לקבל את כל אבות המזון על מנת להתפתח ולתפקד כפי המצופה על פי הגיל שלהם וכאשר מדובר בילד שעוסק בספורט הרי שעניין זה יקבל משנה חשיבות. אין להקל ראש בבניית תפריט לצורך תזונה נכונה לילדים ספורטאים ויש בתפריט זה כדי לתרום גם לתפקוד התקין של הגוף וגם לבניית הגוף של הספורטאי הצעיר.

מתעניינים בהתאמת תפריט לספורטאי הצעיר שלכם? פנו ל מרכז שביט בחיפה, מרכז לתזונה, ספורט ורגש ותקבלו מענה מקצועי שיתאים לילד שלכם.

שתפו:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

פוסטים נוספים:

סיפור ההצלחה של ווליד

שינוי איכותי בהרכב הגוףהםחתה של 19 ק"ג במשקל לצד הפחתה משמעותית במסת השומן . ווליד ירד מ35% שומן ל19% שומן בתהליך מודרך ובריא

קרא עוד »
סגירת תפריט